NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 30 januari 2012

Långshyttan 20120129

Pissdag gå hela dagen och vänta på att de ska installera termostater.
Med intorkad gammal svett som klias fy!
Såg dem senare i huset mitt emot men sen drog de kl 1540.
De slutar kl 1600 nere i Hedemora tror de kommer i morgon.
Internet gick sönder sen fick jag nog tvättade mig och duschade äntligen ren.

Jo för de skrev att de kommer och är ingen hemma kommer de in med huvudnyckel.
Om jag då duschar och ingen öppnar kanske de kommer in med sin nyckel och där står jag naken va?

Tjafs med seamonkey html program ibland syns bilderna ibland inte.
Jobbigt att lägga in bilder ta bort bilder lägga in bilder osv.
Nu verkar det fungera men texterna till bilderna tog jag bort.

www.media12.tk ska fungera nu.
Lite fåglar på gården kajor och kråkor två katter men det blev ingen fajt de drog åt olika håll.

Söta småflickor små barn är lustiga en flicka ska kolla i alla brevlådor.
Jo i duschen tänkte jag har ju mobilt bredband.
Men när jag kom upp fungerade det igen.

Man kan inte koppla av när det ska komma folk har gjort plats så de kommer åt.

De ska mäta graderna också trött efter gårdagen var jobbigt med vandrings leden i djup snö.Nu går jag inte där mera innan snön är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!