NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 18 januari 2012

Långshyttan 20120118

Mycket trött efter gårdagens vandring till Östansjö.
Ägnade tid att tvätta och duscha värk lite överallt.
Pension 11 340kr betalt tre manuella räkningar sagt upp lagringen på bredbandsbolaget eftersom jag redan laddat ner mappar och enskilda filer till mina hårddiskar.Från början kunde man inte ladda ner mappar.
Där spar man 179kr en månads uppsägning så i februari är lagringen a 100 GB slut. Jag lagrar gratis på olika ställen i USA.

Snöar kraftigt nu ringde studion samtalet bröts ej.
För andra gången ringde en tjej och sökte Markko är inte kul längre.

Nu börjar besöken hos tandläkaren i Hedemora.
I Långshyttan har folktandvården lagts ner 2011.
Och de tar inte emot nya patienter i Hedemora dåligt.
Men Sveaparken tar emot mig Vykorten med kallselsen gäller som sjukresa på dalatrafiken.Oavsett om det är landstinget eller privat läkare eller privat tandläkare osv.

Kollade just kartan stiger av som när jag skulle besöka lilla Anki på bostads bolaget som hyr ut lägenheter fulla med fel.
Centrum står det på bussens display och säkerhetsbälten ska man ha på sig.
Sitta i varm buss med varma kläder tar camojackan och helly hansen under.

Går rakt fram i rondellen Brunnsjögatan på vänstra sidan.
Svänger sen in på Borganäsvägen tror det var nr 7 man ser deras skylt.
Kl 1130 så man har gott om tid kan lätta på trycket där och varva ned.
Marita hette hon som ska undersöka mig.

Har med tandjournalen från Valsta tandläkare de hade laser.
Andra gången jag far till den stora staden the big city kommunens tätort.
Minns sist mycket bilar,butiker och folk.

Ska sen troligen gå till Hemköp och handla finns en buss hållplats vid Gussarvsgatan.

Den 7 november var jag där förra gången handlade på Ali baba samt hemköp.
Fick sedan vänta vid den buss hållplatsen tror den bussen från station va r lite sen.
Bara undersökningen går på 500-600skr.
Åt ett kex för en tid sen då gick en bit tand av det känns skrovligt.
Gamla lagningar håller inte i evigheter.

Men gränsen ligger på 3000kr så senare under våren när jag dels betalat lite kontant och avbetalat så jag kommer över 3000kr blir det hälften.
Sen är det slut läsken samt kontroll tandläkare/tandhygiest efter sex månader inte vänta ett år.

Fick b la kontakt med en söt mullig flicka i Fagersta hon svarade att hon var mullig jag svarade...du är mullig och gullig 23år åldern spelade ingen roll.

Skrev längre samt lämnade mitt telnr!
Hoppet är det sista som dör!
Nu hittar jag till Sveaparkens mottagning passar på att handla men det blir tungt!

Jag lever så isololerat behöver komma ut till en större ort det är stor skillnad på Hedemora och Långshyttan.

Ska kanske ta bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!