NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 25 januari 2012

Långshyttan 20120125

Vann ju 100kr på mina trisslotter så den summan ska jag hämta ut.
Började på en ny html sida nämligen media.tk
Samt lyckades med det inbyggda html programmet på svenska i webläsaren seamonkey att få bilderna att synas.Trots att dessa ligger kvar i datorn och ej är uppskickade.

Gjorde ett flygblad online se mina övriga bloggar.
Tvättade lite i maskin samt ätit en del.
På natten är det nästan minus tio och under dagen var det minus sju.
Nu blir det ingen blåst eller nederbörd och bara några få minusgrader.
Lite lätt snöfall på kvällen nu.

Dom 200 på trafficare som blev uppsagda på tågstädningen och som inte fick komma tillbaka till sj blir arbetslösa den 26/1.

Snart går vi över till februari i år med 29 dagar.
Försöker röra mig lite inne i lägenheten samt ibland göra lite gymnastik rörelser så man inte stelnar till.

I Säter och Siggebo var det pcb så husen ska saneras senast 2014.
Tyckte väl det var nåt konstigt med de husen.
Jo kolla media11.tk fina bilder är upplagda ett smakprov av alla bilder jag tagit redan har sidan fått 33 besökare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!