NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 11 januari 2012

Långshyttan 20120111

Sov länge blev strul skulle tvätta i maskinen men vatten larmet gick.
Slangen hade blivit vriden men lyckades vrida den rakt.
Satte en plasthink under vattenledningen är ju ett visst läckage.
Milt ute och lågtstående sol ville ut kom ut.
Tog några bilder men när jag kom upp till mobilmasten var det kört bad battery bay turn off ok!

Gick exakt samma runda som sist dvs igår dessvärre retar jag upp mig på dessa fjärrflyg de stör mig fast de går högt.
Camojackan gick bra solen värmde lite stor skillnad mot gårdagens kyla.
Såg stora runda djurspår troligen älgen.
Kollade bort mot Amungen gick högt ovanför Myckelbyvägen.
Man ser Amungen gårdar på andra sidan samt vit rök från en skorsten troligen i Arkhyttan.

Lite snö med lite is inslag mycket snö är borta från träden.
Skönt med lite mildare väder men det blir nog kallare igen.
Nya solglasögon med spegelglas på väg de gamla sitter dock kvar med en båge de är billiga samt bågen är så tunn.

Boken Stinsliv har kommit signerad 125sek skrev till Mats att jag får sjukpension den 18 han får betalt då.

Folket bredvid mig har trasiga persienner som hänger snett.
Andra har fördraget i alla fönster såg flera fjärrflyg tråkigt.
Spelade in Gunnar 20120111.
Gick en vandringsled nedför skogen till vänster man kunde följa vattnets väg slingrandes nedför skogen mot sjön Rällingen.

Ska rapportera till de som sköter lederna flera träd har fallit över stigen.

Fjärrvärmeverket som har dånat högt låt nästan inte alls idag.
Ute två dagar i rad ok se rut som mulet med lätt snöfall i morgon.
Är trött och svettig blir vilodag med tvättning och duschning.
En konstig sak igår stängde jag ju min dörr men den blev aldrig låst.
Samma idag den var stängd men inte låst jag låste den.
Sov med olåst ytterdörrr!

I skogen var det skugga och när solen sjönk ner kändes det bra kyligt.
Lyssnar och laddar ner podcast b la från radio ett.se
Den märkliga nästan lite läbbiga vinjetten som spelas upp oregelbundet troligen från alla tre datorerna hördes förut på B datorn.
Hur fasen får man bort den och varifrån kommer den?

Det är inget program eller nån websida det kommer ifrån tipsa gärna mig!
I februari ska ni få skratta blir lite uppläsning om livet som stins på en liten tågstation.Man hinner inte så mycket på Gunnar på 47 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!