NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 16 januari 2012

Långshyttan 20120116

Vrål förkyld näaan rinner och jag nyser våldsamt ibland.
Idag var det +2C det droppade från grannen unders plasttak.
Nån gubbe åkte runt och störde samt sandade.
Ägnade lång tid åt att tvätta mig och duscha bort gammal svett.
Har ätit en del färdig pannbiff senare en stor ica pizza i ungnen blev bra.
Potatis och köttbullar i micron och varm blåbärs soppa.

Man uppdaterar poddprogram på två datorer samt bränner lite cdr.
Följer olika nättidningar olika hemsidor och bloggar mm.
Lyssnar lite på sr och rocklasssiker radio Hedemora skulle sända måndagar kl 1900-2100 men ingen sändare hörs på fm 93,9mhz.

Bilarna på gatan kan störa ibland är känslig mot höga ljud.
Har läst och sett bilder på mina fd arbets kamrater på trafficare fordons vård på centralen endast 15 blir kvar övriga är uppsagda.
I hela landet är det undratals jag lider med dem många är invandrare de kan inget annat än att städa tåg många tanter är över 60.
Just på torsdag den 19 när jag ska till tandläkaren i Hedemora för en första undersökning ska det komma mycket snö!

Sedan ska jag spela in Gunnar på 47 två program för februari 2012.
Kassetten ligger färdig i ett kassettdäck signaturerna är färdiga på A samt B sidan.

Behöver komma ut lite få se ska ej komma någon nedbörd men mulet på tisdag.
Jag som går så sakta man får se upp för isfläckar nu var halt sist.

Man kommer ut men man kommer inte så långt under vintern.
Tror det räcker med camo jackan och helly hansen under.
Pensionen 11 266 kommer den 18 på onsdag.

Min lägenhet har fortfarande fel som inte är åtgärdat urdåligt.
Om man tycker det blir för varmt inne kan man ej justera eftersom det finns inget vred.

Under vintern behövs inte vätskeflaska pga kylan.
Ica har en termos för 178kr kan bli bra att fylla med varmt tee och ta med ut i skogen så man får lite varmt i sig.

I Märsta hade jag kartor på väggarna man kan ladda ner från nätet.
Dels läns kartor samt en Sverigekarta.

Sr har kopierat NRK Alltid nyheter jag lyssnar hellre NRK och BBC än Sr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!