NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 26 januari 2012

Långshyttan 20120126

Det finns vargar flera har setts dels i Hedemora nära tätorten.
Samt i Gävleborgs län i Torsåker så då vet man de finns här omkring.
En hund är skadad och kommer troligen inte överleva efter en lek i skogen men sedan började vargen skada hunden.
Tvättade mig och duschade tog sin tid.
Lätt snöfall tog mig ut med en plastpåse till ica tog ut 100kr i spelbutiken.Fick lägga till 190kr på det nya visa kortet.
Påsen var lagom tung det började snöa mera gick en sakta sväng i de norra delarna och Långshyttan.

Värst var att vänster fot värkte svårt idag och mycket medtagen jag frös och c datorn hade varit avstängd men den bestämde sig för att krångla.
Kom inte åt ikonenerna på skrivbordet gjorde flera omstarter.
Till slut stängde jag nån liten ruta då såg jag att det släppte man kunde trycka på ikonerna på skrivbordet igen.

Kommunstyrelsens ordf i Katrineholm får en ökning från 53 000kr 2012 2013 får han 54 000kr och 2014 får han 55 000kr sossen utan moral heter Göran Dahlström en riktig representant för arbetar rörelsen eller hur?

Nu blir det snart problem då jag minus krediten på 5000 har för lite kvar.
Då blir som just de sista dagarna innan flytten Ellos man ringer och får ett besked godkänt så klart funderar på mellan 3000 återbetalning med autogiro på 98kr eller uppåt 4000-5000kr måste få in mera kapital.
När allt är draget i början på februari får jag kolla hur det ser ut man ka ju inte leva på sin kredit då blir det underskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!