NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 2 januari 2012

Långshyttan 20120102

Sov tungt kände mig svettig och smutsig i natt.
Efter gårdagens snöfall regnar det idag kan bli bra halt om detta fryser.
Fick epost om att natsol.se inte var betalt osv.
Hemsida ska sköta detta genom dem har jag denna domän.
De klarar inte att skicka ut kvartals fakturor via epost massa strul i Märsta kommer numera aldrig några.
De svarar inte i telefonen heller ringde direct.se som sköter detta.
Samtalet bröts men jag tog bort Leif på hemsida.net nu sköter jag betalningen själv.

Förfallo datum hade varit 20111231 nu skapades ny faktura med datum 20120112.

225skr betalt idag för ett år framåt men jag såg också igår att den gamla gratis domänen http://natsol.tk fungerar krävs bara minst 25 besökare på en 90 dagars period.

Beställde mot faktura Ingen reklam dekal 20skr att sätta på min brevlåda här får man ingen post på dörren.

Såg större fågel flock i ett träd flockar med skator är på gården i Märsta var det en större skat familj som bytte bo från gatan till just utanför min balkong.
Kajor och kråkor syns samt koltrastar och häromdagen var skatorna upprörda över en katt.

Mörknar ännu så fort kraftig dimma syns över bergen på andra sidan sjön Amungen.
Kommer bli skönt att vi ändå sakta går mot ljusare tider med ett nytt år.
Att få uppleva min första vår och sommar i Långshyttan.
I Säter fick jag uppleva alla årstider under nästan sex år bara några mil härifrån.

Såg min fd mtb från Rosersberg åka förbi med en flykting på sadeln i regnet här cyklar de tydligen i alla typer av väder.
Undra på att man är trött när det mörknar så fort.
Blev vilodag med tvättning och duschning som tog sin tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!