NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 3 januari 2012

Långshyttan 20120103

Jag ville ut igen behöver få komma ut!
Med barnvagn+väskan till Yami sen till ica handlade för 1000kr igen.
Sen till Yami och sedan sakta i halkan förbi Trollbo och hem!
I korthet var det så såg en kvinna på sparkstötting ute på Tyllingens is längre söderut var det öpppet vatten.

Personal från migrations verket ankom idag en familj borta
jo vid ica kom Börje från Hedemora bostäder fick källar/tvättstugenyckeln.
Börje sade att de har inte PUT de är under utredning så kanske en familj blev utvisade eller kommun placerade i någon annan kommun.
Kan inte var kul att inte få jobba och sköta sig själv utan kanske få vänta i flera år en del blir utvisade andra får stanna gäller att de sköter sig under tiden.

Lite småkallt eftersom det blåste en del brukar annars vara bättre än blåshålan Märsta.

Jo halt var det på vissa ställen men inte mycket snö kvar.
Fick svar från Hans Andersson på kommunen att när det gäller området är det en bostads rätts förening man ska kontakta.

Dock jag fick gehör på mina klagomål på smutsiga och trasiga vägskyltar gäller dels de med väg och gatunamn samt trafik skyltar.
Kommunen ska göra studie besök och b la titta på detta.
Hemsida vaknade skickade åter via epost faktura för nov-jan dvs den som jag aldrig får nåt fel på pdf bara konstiga tecken.

Jana skrev även att jag hade 50kr tillgodo efter betalning till se direkt för natsol.se dvs den som de inte betalat så den skulle stängas av.
Jag tog bort Leif som avi kontakt tog mig själv till det är innehavare och det är betalt 225kr med nytt faktura nr.

Så vad gjorde som med 250kr som skulle dit blev fel belopp!
Ska komma snö fall i morgon håller mig hemma!
Dålig kondition har jag nu trött måste bli piggare!
Ser tomte gubbar lite överallt!
Jag lovar när vintern är över börjar cyklingen ska bli kul att besöka nya platser och åter besöka Säter och andra orter!
Tung transport hem idag jobbigt jo det kom lite nederbörd ett tag men det upphörde!

Visst hade Märsta bättre radioläge högtoch insyns fritt men tänk på de som bor på botten plan insyn samt inbrotts risken är större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!