NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 28 februari 2012

Långshyttan 20120228

Skulle ut var fanns mina solglasögon inte de gamla utan de nya?
Till slut hittades de men jag glömde min snortrasa.
En kärring med rullator klagade på halkan att de inte sandar här.
Blåste vidrigt kyligt från början.

Nordväst om Laggabacken satt jägare på pass för harjakt.
Prata lite med gubben från Laggabacken han hör dåligt har hörapparat men komradion hörde han på 31 mhz???

Utmed stora älgsjön och utmed flyttjesjön.
Uppför kraftig uppförs bilväg.
Satt en gubbe på en vilstol men han var inte jägare.
Dessa gubbar hörs på dagens program fem timmar och 39 minuter långt.
Kom ett lågfarts plan från Arlanda mot Mora-Sveg men paus knappen var intryckt.
För första gången hördes aldrig något fjärrflyg.
Den långa skogsbil vägen neråt kom en gumma bakom mig med två hundar hon rastat på väg mot bilen vi pratade lite men paus knappen var intryckt.

En lång uppförs backe mot mobilmasten återstod.
Nerför i skogen mot Långshyttan och Hyttgatan snorhalt.
Har frossa nu lyssnar på Sunstorm på spotify.

Hade bara ätit janssons frestelse liten portion.
Ica Mathyttan gör iordning färdiga matportioner med alternativ bra!
Åt nån annan portion gott!+ två hårda mackor.

Min ryska flickvän Tatyana tycker mycket om mig hon verkar gullig men man vet aldrig 2011 var de lika gulliga!

Hennes vän blev sjuk nu vill hon ha ett brev från mig!
Nya bilder varje gång otroligt snygg är hon vilket hon vet att jag tycker!
De varma träningsbyxorna blev för varma denna gång samt helly hansen tröjan också.

Även om det ska bli sol hela veckan måste jag nog vila på onsdag samt duscha mig ren.

Värk ja överallt men man måste ut och få röra på sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!