NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 7 februari 2012

Långshyttan 20120207

I korthet duschade orkar bara det varannan dag känns bättre när man är ren.
Hade varit hemma lördag-söndag och måndag.
Gick idag till ica pantade flaskor+en burk.
Bättrade på underskott är nu nästan 3000 minus.
Handlade för nåt på 600skr väskan+en påse blev tung.
Gick först norrut men där lät det som en plåtverkstad.
Vände söderut det var mildare ja räckte med en helly hansen tröja samt camojackan.

Inget på huvudet mulet men ingen nederbörd.
Jobbigt ja enormt ingen inspelning idag detta tog på mina krafter!
Värk överallt man rör sig stelt i slowmotion.

Kunde ha tagit barnvagnen sade ju att jag inte orkar bära tunga väskor mera.

Helt slut inget i brevlådan packade upp samt åt varm grillad kyckling med händerna man blir kladdig men gott.
Ser postbilen äter mera torkar av händer mm tar plastsandaler på fötterna kollar min brevlåda nej inget.

Låneavtalet skickades till postboxen så det är på gång.
5000 på fem år 159kr/månad.

5000skr minus 3000skr ger plus 2000skr.

Bättre med + 2000skr än ett underskott på 3000skr.
Sökte på Steningedalen en del av mitt gamla liv.
Fick upp en hemsida om frilufts liv.
Massor av bilder kände igen mig ja!

Man hade besökt massor av områden ja naturreservat därjag varit hundratals gånger.

Järvafältet,Säbysjön spelade in där en gång Gunnar och en mikrofon.
Svettig värk i fötter åt lite kex drack fun saft korna låg brevid i kohagen kom mammor med sina kalvar vackert!

Bara att se bilder på sommaren allt är grönt varmt man behöver inte så mycket kläder på sig.

Naken överkropp min cykel korta sportshorts strumpor och sportskor.
Visst jobbigt att cykla i värmen man går i uppförs backar man allt vackert man fick/får uppleva.

Små byar alla gårdar på landsbygden kor,hästar,får,getter tupp och höns.
Hörde idag en tupp som sade kuckeliku den hördes men den syntes inte.
Den var inne i ett litet hus.

Sommaren 2012 väntar nya äventyr på de två cyklar som finns kvar.
Min kondition är dålig mina krafter men det blir så på vintern!

Blir störd ibland av biltrafiken det är nog 50 borde vara 30 zon ska kontakta kommunen om det en del kör för fort.


Har sett en firma bil från Uppsala brukar vara här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!