NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 12 februari 2012

Långshyttan 20120212

Kom ut tömde två sopsäckar sedan till ica.
Semlorna var slut väskan blev för tung!
Solen är stark den värmer lite men vinden var kylig från nord.
Gick in i skogen från länsväg 270 kom in i Trollbo.
Gick Långsåsstigen fåglarna sjunger hackspettten markerar revir.
Kom ut på Långsbynsvägen gick till Knuts hage vid soptunnorna.
Utsikt över sjön Lången snöskoters far omkring med sitt oväsen.

Den kyliga nordliga vinden förstörde dagen.
Nu är jag kär i Ulrika E från Sundsvall hon jobbar som lokförare på sj.
Följer hennes blogg den är rolig hon är snygg ja sexig.
Långshyttan är inte tyst alltid ska hundar skälla enstaka fjärrflyg påminner om mitt förra liv.

Märsta var värre mycket värre den långa listan med störningar som är borta är lång.

Idag störde hundar nåt fjärrflyg flera snöskoters de låter verkligen.
Barn som leker stör grannens hund skäller jag hörde en borrmaskin nyss.
De klagar på min musik på dagtid jag tänker inte ta skit då blir det krig!
IF YOU WANT BLOOD YOU GOT IT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!