NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 6 februari 2012

Långshyttan 20120206

Ingen rolig dag alls mycket blåsigt men lite mildare runt minus 6C.
Gick ut senare för att kolla min stora brevlåda bara annonsblad och reklam det senare ska jag inte ha.

Slängde dyngan i pappers korgen och gick upp men tänkte bäst att kolla igen ifall nåt brev ligger mellan skräpet.

Ner igen nej inget brev idag.
Ringde även Sveaparkens tandläkare i Hedemora jag måste kissa ofta jag kan inte med en timme sade jag.
Samt vi ska börja med en tand som gick sönder men inget hål.


Kan ila från nån tand om man drar in luft vi får fixa en tand per månad.
Skolan i Stjärnsund läggs ned barnen får åka buss 21 ner till Husby-Smedby skola som därmed räddas.

Jo glömde konstigt väder för det var lätt snöfall men plötsligt kom det kraftig snöfall men lite senare upphörde det.

Kollade in SR Gotlands webkamera i studion i några timmar.Studio kvinnan stod upp hela tiden hon hade flera skärmar och ryckte på en massa knappar.
Några speciella tekniker finns inte samt en annan sak.

Sedan flera år bryts sr p4 lokalradio stationer för p4 extra som inte är lokalradio utan är rikstäckande från radiohuset i Stockholm.

Mitt låneavtal är på väg via postboxen i Stockholm.
Behöver fylla på lite lagom ska panta flaskor samt handla lite på ica med en väska inte för tungt.

Behöver få komma ut i luften inte bra att bara sitta inne.
Vädrar ut lägenheten samma grader i Stockholm idag som här.
Tar en sväng till ica får inte bli för dyrt eller för tungt går en sväng sakta ska kolla vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!