NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 15 februari 2012

Långshyttan 20120215

Med stort besvär tog jag mig ut idag iklädd tjocka och varma tränings byxor som mormors dotter Lotta köpte till sin pappa mormors man när han låg på sjukhus tror det var 1997 han avled i stroke på natten.
Och vanliga kängor tog mig bara fram till vår brevlåda måste skicka iväg min låneansökan till Nordea i Piteå!
Går med lastbil till Uppsala samt vidare till Arlanda flygplats.
Där skickas postsäckar till norrland eller med postens postflyg som går till flera orter på nätterna.

Bör komma fram denna vecka!
Blåste kyligt tårarna rann på hemvägen trött efter gårdagen och värk.
Duschade länge skönt att bli ren åt sedan rödspetta samt två hårda mackor.

Ja C datorn hade förut ett fel så man vid uppstart efter avstängning inte kom åt ikonerna.
Minns jag till slut löste det med att starta upp aktivitets hanteraren och avsluta progra.

Samt ta bort att vissa program skulle starta med windows 7.
Har inte vågat stänga av C datorn på länge utan låtit den vila i strömviloläget.

Idag hängde sig nåt så den blev avstängd allt är normalt och nu är media11.tk samt media12.tk uppdaterade länkarna syns de hade samma färg som bakgrunden sidorna görs från dator B.
Har några manuella räkningar att betala när mitt konto är mera balanserat.
Jo mormors dotter Lotta vi växte upp i samma rum på Grinsgatan 33 på södermalm.

Hon är född 1955 och riskerar nu att förlora sitt jobb hon är inte ensam om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!