NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 19 februari 2012

Långshyttan 20120219

Jag är ett pucko skulle värma pucko men åt mat och det blev bränt.
Brevväxlar med en Tatyana from russia snygg sak.
Mycket trött idag i skåne är det bara plusgrader snart upp till +8C.

Även här ska det bli +5C och regnskurar det är inte bra alls.
Ska snön börja smälta så fryser det väl på natten igen?
Bytte skrivbords underlägg på C datorn en vacker sommarbild med gårdar nära en sjö en stor bild.

Ryskan vara ärlig eller ännu en bedragare men några mera pengar skickar jag aldrig.
Hon gillade det stora antal bilder jag lade in i mitt ebrev.
Känner för att gå ut en sväng blir nog mot Laggabacken och utmed Älgsjön en sväng.Bara behörig trafik får köra där.

I skogen är det för mycket snö på vandringslederna.
Duschade mig ren idag värker överallt rör mig stelt.
Satt till sent vid datorn och betalade några manuella räkningar.


Räknar med runt 14 000kr plus 5000 i kredit.
Räkningarna var runt 2000kr jag hade nästan 16 000 så....
Kollat på söta småflickor i sina overaller de gillar snön de!
Folk har tömt sopor i mängder.

Lördagen kom väl snöfall idag snöfall tidvis kraftigt.Men...snart går vi in i mars den sista vinter månaden!

Sker en övergång till våren med vårdagsjämning och sedan tokeriet med sommartid!

Sommartid i mars samt sommartid i oktober det är tokigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!