NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 18 februari 2012

Långshyttan 20120218

Ringde Georg han behövde snart pissa ringde Lotta mormors dotter som nu bor i lägenheten som hon är uppvuxen i.
Huset gammalt hennes man skulle elda i den öppna spisen men glömde att öppna spjället blev rökutveckling brandlarmet gick och grannarna undrade vad som händer?

Slitna fönster rinner in vatten husets samtliga fönster skall bytas.
Det är en hörnlägenhet så i vardags rummet är det kallt på vintern.
Lottas går aldrig in i vardagsrummet på vintern.
Jag kunde vänta med återbetalningen av 2000kr a 500/månad.
lotta är 57 och orkar snart inte med sitt jobb samt de ska dra ner på personal.

Fick gulligt ebrev från en ryska men några mera pengar kommer jag aldrig mera skicka till någon!


Jag är så van med min ensamhet så jag bryr mig inte tänker på alla sjukdomar som folk som har sex med olika partners har.
Hade samlag med en negress på 80 talet sen kom ju hiv och aids men jag klarade mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!