NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 17 februari 2012

Långshyttan 20120217

Vilken dag duschade mig ren sedan ut camojackan och trafficares växlingsbyxor.

Med barnvagnens hjälp tömdes en sopsäck.
Sedan mot ica svår värk i fötter och höfter lite mera på ena sidan.
Stel i hela kroppen då måste man ut och röra på sig!

Trångt i ingången handlade för nåt på 900 glömde smör samt grillkrydda.
Skulle tagit största väskan Almunge väskan ett minne från den orten den låg på balkongen.

Lyckades lasta allt på barnvagnen som blev tungt lastad.
Sedan till Yammi två största burgare de blir aldrig som de stora snabbmats kedjorna jag handlade ibland sånt dels på nätterna på sj Mcdonalds på Vasagatan.

Och på Arlanda stad flera gånger.
Iväg tungt och trögt i uppförs backar bet ihop stannade lite och vilade.
En solig dag i Långshyttan orten som gud glömde.
Var en del kunde hos yammis gatukök.

Med stort besvär lyckades jag komma genom Långsbyn och Långsbyvägen bilarnas hjul hade gjort det snorhalt så man fick gå i mitten.
Man såg flera djurspår flera var större typ älg.
Såg ett rådjur men till Knuts Hage vid sjön Lången blev det igen.

Tog en burgare 200 gram den var kall men jag var hungrig.
Spelade in Gunnar och en mikrofon 20120217.
Nollgradigt men måttlig vind höll låda i nästan en timme hörde en tupp!

På ditvägen kunde man ta av sig camojackan i medvinden.
Man ser många hus och små stugor och gårdar och lador men sällan några människor.

Hemåt lite motvind hästarna stod på rad och kollade mig.
Hälsade lite på dem de liksom nafsar lite med mulen.
Vägen var jobbig kom flera bilar man måste gå i mitten.

Ingen post i min brevlåda nåväl lånet kom den 16 tog en dag till Piteå.
Av 10 000 blev det först insättning 9 300kr som blev 5 800kr pga underskottet.

Lite trött i skallen min pension på 11 340kr kom hela summan.
Hade nästan 17 000kr har nu nästan 16 000kr+fem tusen i kredit!

MONEY IS NO PROBLEMS AT THE MOMENTS!

Har några manuella räkningar vid datorn ej idag är för trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!