NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 16 februari 2012

Långshyttan 20120216

Svettig men orkar inte duscha blev ett kort avbrott på internet telefonen ville inte fungera när det kom tillbaka.
Felanmälde de hade kontakt med teleboxen drog av strömmen drog på allt ok igen efter en liten stund.

Ätit en del pissat enormt mycket idag har snöat lite till och från kraftig vind också snörök från taken.

Min mage är nu så stor så mina citycamo byxor gick knappen iväg säkerhetsnålar lossnar när man böjer sig framåt.
Löste det fint med gummisnodd kan även köpa en större storlek.

Som väntat blir det så här:
17/2 pension/sjukersättning a 11 340kr underskottet gör det till:
7 940kr.
Lånet 10 000kr minus uppläggnings kostnad hela 700kr blir 9 300kr.
Drygt 17 230kr+krediten på 5000kr.

Tror nog brevet till Nordea i Piteå är uppe till fredag brukar komma insättning samma dag de får det.


Har några manuella räkningar att betala hör nu glassbilen kul den idioten slipper man inte var man än bor!
I Märsta kom den på min gata samma i Säter.
Har hört många glassbilar tuta samma truddelut i många kommuner där jag kämpat hårt i sommarvärmen med mina cyklar.

Fryser bara jag tänker på glass!
Kärringen under ful aom fan med glasögon bankade i nåt under mig när jag spelade med öppen balkong dörr HON KAN DRA ÅT HELVETE BRINN DITT AVSKUM!

Fick lyssna till en borrmaskin på söndagen samt ofta hörs hårda smällar mm.
Det är inget brott att spela musik på dagtid!
Jag flirtade mera med Ulrika den snygga unga lokföraren från Sundsvall.
Nån kvinna i Krokom utan bild kan det vara nåt hon var intresserad.
Hittade ännu en kartbok den är så gammal så man ser Sovjetunionen.

Rev ur vårt område blir bra med cykling i olika riktningar.
Upp till Horfors,Storvik,Sandviken kanske till Gävle.
Från Storvik finns väg uppåt till Jädraås lilla järnvägen och upp kanske till Ockelbo har aldrig varit där eller i Hälsingland.
Då är man väl i Ockelbo och sen i Bollnäs kommun.
Falun finns väg uppåt Rättvik vid siljan blir fint!

Säter ner mot Smedjebacken blir fint och ner mot Avesta och Norberg.
Österut mot Gysinge i västmanlands län lite till mot Söderfors i Uppsala län.

Ska utforska mängder med orter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!