NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 11 februari 2012

Långshyttan 20120211

Duschade mig ren skönt!
Ätit en hel del pratade med Georg i studion kassetten hade kommit redan till fredagen.

Vissa websidor vill inte fungera men inget fel på internet?
Pissar enormt mycket nästan hela tiden.
Ändrade fläkten måste få mera luft cirkulation i vardags rummet där alla datorer och det mesta av det audio tekniska finns samlat.

I Märsta var mitt vardsgs rummet mest utsatt för flyget utanför.
Stängde alltid in mig i ett litet sovrum och när man stängde den dörren hördes aldrig ljudbangarna som studsar fram och tillbaka.

Ibland fryser men då höjer man elementen ibland svettas man då drar man ner dem.

Kommer jobba med nya mediasidorna media11.tk samt media12.tk senare.
Ibland kommer mitt gamla liv fram i tankar och drömmar det är bara så.
Man minns ända till 60 talet och sommrarna hos familjen Sjögren i Västernäs,Väddö.

Långshyttan ligger i Husby församling 2,2 från centralorten Hedemora.
Samma avstånd till Hofors som ligger i X Gävleborgs län i landskapet Gästrikland.

Långshyttan ligger alltså mitt emellan Hedemora och Hofors.
266 går upp mot Falun jo kyrkoherden heter Lång i efternamn kanske släkt med David Lång SD som sänder från Georgs studio?

Kärringen under smäller och dunsar så hårt så jag blir galen.Ibland låter det som hon sparkar hårt i elementet.
Man hör inte när folk spolar i toaletterna.
Man kommer inte undan flyget helt och inte heller idioter till grannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!