NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 1 februari 2012

Långshyttan 20120201

Kämpade så hårt idag så mitt huvud fått kortslutning.
Lyckades med detta:
Tvätta och duscha samt ta mig ut med min barnvagn.
Skulle bara stå en bil utanför just när jag skulle ut kom förbi ändå.
Mycket kyligt igentligen är det mellan 5 till minus 6 men det känns mycket kallare.

Inget på huvudet så det långa men ganska hårdrocks håret fick luft.
Samma procedur som vanligt man måste hålla på traditionerna.
Ni vet nej inte till pizzerian i Til haha!

De har nog flera kunder än Långshyttans två resturanger finns även brukshotellets.

Till Yami med sin fru+en extra anställd.
Två pannbiff,två rödspätta,två pyttipanna.

Till ica stor handlade för 900kr.
Tog av mig vinterrocken gick runt med dåliga höfter höll ibland på att krocka med ortens gummor!


Blev mycket tungt idag +det från Yami!
Kallt som fn samt halkigt och enormt tungt ibland i uppförs backar som vagnen fastnade i stora isblock!
Var tvungen att ibland stanna och vila lite samt som Micke Asklander fd skolkamrat från 70 talet spana in området lite samt några gånger drack jag lite loka.

Skulle kolla in vad den flaska cider innehåller men texten var en enda gröt såg ingenting vad det stod kan inte längre se små texter för texterna på många produkter är verkligen liten.

Normala texter och större syns helt normalt.
Jo den sista biten är man ju helt slut hela kroppen värker enormt.
Sedan ska man lyfta Almunge väskan var helt otroligt tung idag.
Uppför trappan man nästan stupar!

Trots tröttheten måste man packa upp allt och lägga in.
Var så enormt hungrig så jag åt grillad kyckling ståendes kladdigt men gott.

Finns en bit kvar två semlor de blev idag lagom tillplattade.
Det tråkiga idag när jag kollade min stora brevlåda var två brev som inte alls skulle till mig.

Nån med nr xxx 116 31 Stockholm som visserligen hette Kenneth men resten var några andra förnamn samt Karlsson i efternamn.
Från CNN och svenska bilsports förbundet stod som avsändare.

Fattade att det var nåt fel direkt postboxen har eftersänt dessa till mig.
De såg bara att det stod Kenneth jaha upp till Långshyttan med dessa.

Man får inte varke öppna eller slänga andras post.
Jag har strykigt över min adress samt skrivit fel reur åter avs med pil upp till avsändaren.

Behöver vila vid tillfälle ska dessa läggas på lådan.
jo lägenheten har varit lite väl varm ibland.
Nu med termostater på alla mina element kan man ibland juster om de står på nr 3 är det full värme.

Inför kvällen lade jag alla elementen i läge 1 dvs ingen värme alls.
Bättre lite svalt ligga i sängen och småfrysa lite under täcket har alltid en kall lufts fläkt som blåser lite lagom sval luft på sidan om sängen.
Samt man är helt naken på natten man ska nämligen sova svalt.

Har fläkt även under databordet då behöver man inte öppna balkong dörren eller fönstret i vardags rummet de är så tröga.
Till och från är det problem med seamonkeys html program ibland syns bilderna ibland syns inte bilderna.

Förut igår syntes alla bilder men senare var det bara röda kryss!
Nu behöver jag inte tänka på att handla ut och frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!