NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 5 februari 2012

Långshyttan 20120205

Förkyld duschat idag allmänt tråkigt igår blev det mörkt kl 1640 men allt kommer bli bättre vintern tar på mina krafter bara sitta inne.
Ätit en hel del är kär i en söt kvinnlig lokförare Ulrika i Sundsvall såg en bild på henne i kortkort ojoj!
Men jag lever ju bara i min egen värld långt från verkligheten.
Aldrig fick man växa upp med en mamma och en pappa som andra barn nej bli uppväxt med sin mormor som bara blev äldre och äldre.
Jo man ska tänka positivt till webläsaren firefox och nya seamonkey har tilläggs program som download them all samt flashgot man kan då ladda ner alla mediafiler på en websida på en gång.

Trodde jag hade avslutat alla betal konton hos Diino.com men hade tydligen ett kvar.490kr ville man dra om två veckor men mina kort uppgifter gäller ej det var det gamla Visa kortet som gick ut i januari.
Har gått in där och avslutat det kontot.

Men innan dess jobbade jag hårt med att ladda hem det mesta av värde.
Jag är nog gubbe så fort man ser bilder på unga tjejer i kortkort blir man ju helt galen.

Elva år utan en kvinna sätter sina spår mentalt.
Man försöker glömma men Magdalena glömmer man aldrig.
Hon minns ju allt vi gjorde och sade det var helt underbart den tiden tillsammans.

Har även märkt att söker man på många saker på google får man ofta upp mina olika mediasidor.

När vintern är över kommer jag inte sitta inne så här!
Då börjar livet alla spännande äventyr som väntar nya orter nya byar osv.
Man ska besöka helt nya områden man aldrig varit i förut!
Men nu har det varit extremt kyligt minus 24 grader ska bli mildare nu.

Jag ångrar ingenting jag flyttade bort från mycket listan kan göras lång.
Visst små saker kan man bli arg på en epa traktor som åker utanför gång på gång men deå höjer jag bara musiken.

På kvällen kör jag trådlösa hörlurar.
Nu ska jag vända mitt underskott på 2 300kr till...kanske ett överskott på 2 700kr?

Inga mera räkningar kommer på kontots autogiro.
En manuell faktura kommer från forum som missade att skicka nytt avtal.
Två månader som jag ska begära att få delbetala.
I slutet på februari eller i början på mars börjar nya avtalet gälla med autogiro månads betalning.

Rörligt är bäst sade hon läste det började höjas i södra delen av landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!