NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 26 september 2012

Långshyttan 20120926

Spelade in två program för nya program serien Gunnar på 60 minuter. Jobbigt det var lättare med att redigera kassettbanden. Klockan på inspelnings programmet visar fel den visar för mycket tid. Första programmet blev i verkligheten 54 minuter klockan visade nog 1t+några minuter. Program två måste jag dra över klockan så den visar 1t 13 minuter nåt. Jag lärde mig genom att kolla på A datorns andra mp3 i mappen inspelningar att storleken på 35mb samt 236kb var gränsen till exakt 60 minuter. Andra programmet blev istället lite för långt. 63 minuter det behöver ju inte vara så exakt det är ju mitt program. CD 1 spår 1 Gunnar på 60 minuter del 1 oktober 2012 54 minuter. Spår 2 jingle a 5 minuter summa 59 minuter. jinglen är lite fel så den kommer göras om den säger att Gjallarhornet har ingen postbox. CD 2 Program del 2 tid 63 minuter+en kort nationalsång från 30 november Stockholm allsång med skinskallarna lagom fulla samt jag och Alvar Hedström. Kollade min postlåda den var tom. Hade ägnat mycket tid på www.dot.tk för ett tag sedan och fixat ett antal kort adressser de flesta är borta samt har glömt vilken inloggning det var. Om orginaladressen hade www måste det skivas annars brukade jag ta bort dem. Har de censurerat mina sidor som on.to gjorde där tog det tid att fixa kortadresser som dagen efter var borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!