NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 24 september 2012

Långshyttan 20120924

Ut igen slänga äcklig sopsäck de asylsökande slänger sina soppåsar direkt på golvet trots att det finns lediga soopkärl. Gick i motvind fd gruvbanan friska vindar en dånande grävskopa samt en bullrande timmerbil åkte norrut. Fram till brevlådan i Hinshyttan sen pissade jag bakom ladan där låg det en gammal cykel. Gick lite norrut såg en stengrund till ett fd hus. Vände i medvinden kändes det lite bättre. Lätta på trycket ibland samt snutta på en vattenflaska. Hästarna och fåren i Hinshyttan stirrade på mig. Fåren i Laggarbacken stirrade också! Backen var lång men till sist kom jag upp. Fyllde på flaskan samt fortsatte uppför en kraftig backe höll på att snubbla på en liten plutt till orm vilken art var det ljusbrun. Vinden var jobbig in och snubbla i skogen mera skydd från vinden. Såg inga blåbär och ingen svamp. Det mulnade delvis på utan solen blir det direkt kyligt. Hallonbuskar såg man men det växer inga hallon på dem. Kan vart nån mil idag jobbigt för min stela kropp! Fötterna värker kraftigt ännu skickar upp en film från Sleipnergatan i Märsta filmat från datarummet ett litet rum med stängd dörr då hördes inte flygplanen som passerade utanför tätt på 1000 meter och 60 db kl 0700-2200 ofta med nån minuts mellanrum! Tömde min postlåda och ringde ett viktigt samtal till skåne gissa vart! Naglarna växer tills de går av förr bet man jämt på dem! Sverigetröjan blev blöt av svett de du! Kommer scanna fler bilder och skicka upp på facebook enda stället där de syns. Kom ihåg att jag ser antalet besökare på varje blogg och varje inlägg. Mp3 ljudfiler ser man antalet nedladdningar. Ni är ju så fega ni vågar aldrig ringa kommer nåt samtal så läggs bara luren på i mitt öra! Har ni inga åsiker allt material som är utlagt är ju mycket intressant! Måste varva ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!