NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 19 september 2012

Långshyttan 20120919

Ett viktigt brev måste läggas på en brevlåda.
Jag gick fd gruvbanan mot Rällingsberg och ut på vägen upp mot Hinshyttan.
Nya ägare med fler hästar är förut samt runt 15 får.
Vädret mest mulet med hotfulla moln kraftiga vindar hade medvind först.

Både Hinshyttan och Laggarbacken har haft flera bondgårdar.
Laggarbacken fåren hade bytt hage nu blev det motvind svarta moln kändes kyligt.
Svarta och varma träningsbyxor samt city camo jacka.
Så kom regnet plötsligt upp med mitt lilla paraply.

Men så när jag närmade mig sjön Rällingen så drev regn molnen vidare.
Väl hemma var det sol ute men senare kom ett häftig regn.
Duschade och åt lite pratade med Georg i studion vilket svammel!

Synd att han ska få förstöra mina program finns inga som orkar lyssna på honom och om sjukdomar och radio nord.

Även om solen kom fram och värmde lite så blåste det hårt och i motvinden var det inte skönt alls.

Blev runt 5-6 kilometer ja hösten är här!





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!