NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 11 september 2012

Långshyttan 20120911

Har tjafsat i timmar med att regga kort adresser på dot.tk
Folk ringer mobilen 0769-373706 men ingen säger nåt eller skriver som sms.
Kan det vara Magdalena från Kroatien min fd hon fick detta nr 2011.
Nåväl lite friska vindar lite mörka moln men ville ut.
Skulle gå fd gruvbanan upp mot Hinshyttan och lägga er brev på lådan.
En i Stockholm beställde skriften varför vi inte kan lite på masssmedia från 1983.

Men när jag ser en jordbruks maskin och vet hur hemskt de låter ja då vänder jag om.
Skulle till väg 270 vid fd skolan Långsbro skolan finns en brevlåda.
Men en ung katt ville annat!
Ut från gården kom katten som ett jehu!
Kramgo var det hur jag än gick så följde den med!
Inte bra om katten kommer för långt hemifrån och på 270 kommer tunga lastbilar nej inte bra.

Så till slut låg den och slickade sig ren då smög jag iväg men till en annan brevlåda.
Mild natt inte plus fem grader kanske plus 15C?
Rätt mild men mest mulet samt friska lite kyliga vindar som var västliga.
Ibland ville solen fram lite gick dock hem för jag började bli hungrig.

Klockan 1947 sommartid ute är det +18C och det både blåser och regnar.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!