NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 15 september 2012

Långshyttan 20120915

Känner mig frysen bara runt +18C.
Skulle spela in Gjallarhornet med radio Rarma Radio.com programmet.
inspelningen hade brutits kl 1813.
Lyssnar trådlöst med en lur i vänster öra från line in på A datorn för över band från kassettdäcket mix88mhz.

Hör mig själv från 1994 fn min återkomst efter flytten till Uppsala 1994.Lasse Lindh fick ångra sina person angrepp mot mig!
När hans brotts domar lästes upp fick folk höra sanningen om Lasse Lindh gavs ut på band också.

Lindh avled 2008 ett misstag att börja samarbeta med en sån psykopat.
Ni skulle sett hur han uppträdde i min radio studio skriker judeguden!
Måndag blir regn söndag halvklart +17C blir nog ingen cykling.
Tar nog varma träningsbyxor och Brocklynn jackan lite fodrad.

Ingen skogsmaskin kan störa på en söndag annars kan de ibland finnas i de norra skogarna.

Georg är en snurrig gubbe han sade i radion att jag bodde långt uppe i norrland ha ha!

Tisdag sjukpension a 11.366kr.
I radion tas ej upp om invandring blev så tjatigt ämne jag får hänvisa till internet.

Gunnar på 60 minuter två program för oktober 2012 kommer att spelas in den närmaste tíden när det är pissväder ute typ ösregn med stormvindar!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!