NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 29 april 2012

Långshyttan 20120429

Hade varit hemma sedan mötet med Per från kyrkan förra måndagen ville ut.
Svarta fodrade byxor och matvagnen full till återvinningen.
Sen till ica sen..lite tungt att dra sol lite kyligt i luften.
Ut på länsväg 270 två bondgårdar på båda en tupp som fått tuppjuck.
Lagom lerigt på taktorvägen efter ett helvete bland leran tog jag rast.

Tror ni jag fick lugn och ro?
Blev störd av flygbuller många gånger de kom nerifrån Hedemora hållet och gick norrut?

En bil kom senare troligen han som ska jobba med åkrarna han vill kolla.
Björkrastar,sädesärla en ormvråk en trana några fjärilar nån humla.
Små bin och insekter och spelade in tre timmar med Gunnar och en mikrofon.

Vädret ja sol men kyligt i luften jackan åkte av och på osv.
Hemåt i leran då kom två cross mc!
Ett propperplan troligen mot flygklubben i Borlänge fick mig att bli galen fick hålla fingrar i öronen!!!

JAG HATAR ALLA FLYGPLAN!MÅ NI STÖRTA I HELVETET!
Bondgården eldade drog matvagnen över ett fält ej blött.
Sista biten hem utan jackan.
Enormt jobbigt dra på matvagnen osv.
Alla mina krafter är borta.
Antingen får jag pengar 8 400kr från Asp stiftelsen eller blir det nya lån.
Gunnar på 47 minuter två program kommer i maj det tar sen sommarledigt cyklingen går före.

Ska vila måndag samt duscha orkar ej nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!