NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 8 april 2012

Långshyttan 20120408

Jobbig dag Yami hade stängt sen till ica lagom tung väska.
Drog upp i norra skogen bra pissnödig måste få tömma blåsan!
Kom på en annan stig upp mot mobilmasten mötte två killar man läbbig hund.
Ett tag såg jag dem bakåt men sen försvann de.
Fin utsikt mot Amungen och bort mot Myckelby kommer fota och filma sen.
Blåste för mycket där jag skulle vara så ner på skogsvägen uppåt.
Så såg jag dem med hunden de kom bakom gick raskt upp i skogen.
Väskan är tung värk överallt måste pissa igen såg dem aldrig mera.

Spelade in Gunnar och en mikrofon två delar 20120408.
Skickade iväg två audio cd till studion.
Var svettig släppte väskan av med helly hansen tröjan och jackan.Min svettiga t tröja måste torka men sen blev det kallt på med jackan igen.

Solen stark ja men vinden är kall som attan i skuggan kallt det kom rök ur min käft.

Inga myrstackar två fjärrflyg störde+ett propellerplan+ en helikopter.
Bofinkar hörs såg en mygga hade dricka samt lite tilltugg.
Sen åkte helly hansen tröjan på igen då solen blev delvis i moln.
Jag babblade på rätt bra allt kommer ur minnet utan manus.

Då det började mulna på fick jag nog ner och ut på skogsvägen i riktning mot Lånngshyttan the big city under 2000 bor här.
Fler blir det på sommaren mötte en dam med två hundar vita med svarta prickar har mött henne förr.

Hundarna kände det fanns mat i väskan+att hon släppte lös dem trots kopplingstvång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!