NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 24 april 2012

Långshyttan 20120424

Tvättat b la träningsbyxorna som blev smustiga.
15 minuter räckte inte körde 1t 25min på 60C då blev de rena.
Idag var det hela +12C småbarn hade vintermössor på huvudet.
Ingen rolig dag igår träffade jag Per från kyrkan de har en stiftelse som ska ha ett möte tog med alla fakturor för min totala tandvård.

Mina utgifter försäkringskassan är borträknad blir totalt 8 400kr.
Har nu bara pengar till hyran kåpan autogiro 400kr är stoppad.
Och några räkningar är manuellt betalda.
Blir snart ett underskott få hoppas på ett positivt besked.
Idag skulle det regnat gjorde det inte blev mulet halvklart lite sol men mest mulet.
Måndag den 30 april står det +19C och sol stämmer det åker cyklarna ut från balkongen ner till mitt extra förråd tar lakan och lägger över så de inte syns.
Två cykelpumpar ska finnas där nere i nån kartong.
Blir tokig på detta väder dvs ingen riktig vårvärme.
I måndags gick jag sedan jag babblat enormt med denna Per som är diakon till Abbe sen till ica sen till Abbe.
Måste ju få mat Abbe hade plastlådor med stekt falukorv med stekt potatis inge skivade som förut med stekta ägg en låda med salladmix ingick.

Inte fullsatt men runt tio kunde åt när jag var där.
Gick hem med det var inte duschad men trots min trötthet orkade jag duscha mig ren.

Står lite regn i morgon nästa dag blir värre med regn om det stämmer?
Kör mycket med trådlösa hörlurar då kan man välja volym som man vill.
Öppna fönstret till gården utan att störas av lekande barn.
Viss biltrafik inkl en vrålande mc kan störa ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!