NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 1 april 2012

Långshyttan 20120401

Har idag kommit lite snö ligger lite vitt på marken.
Tog mig ut med min matvagn till ica sen gick jag runt lite inget roligt väder.

Vänster fot samt höger höft värkte vädret var kallt och mulet och väldigt blåsigt.
Väl hemma tyckte jag solen kom fram när jag kollade ut senare låg det vitt på marken.

Pratade lite med Georg i studion.
Om vädret stämmer för måndag blir det ingen nedebörd blåsigt och halvklart.
Tror jag kör samma som sist Laggabacken runt.

Småbarnen hade mössor på sina huvuden.
Kändes som i november dessutom var det skräpigt ute har tipsat kommunen.
Såg två gäss fick in en större insekt på kvällen större än en mygga.


Underskott på kontot kommer bara att växa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!