NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 15 april 2012

Långshyttan 20120415 Jag blir tokig på detta väder!

Inne och har duschat en svag sol kom men senare kom ett lätt regn.
Lurigt väder mindre än 6 + grader.
Jag har åter kontakt med mina släktingar nere i Australien.
Anna-lisa Mcnamara ska eposta mig jag har en del bilder som hon ska få visa min mamma Birgitta Mcnamara.

Min mamma fick 250 000 när min mormor dog +mormors son Janne Andersson Väddö som inte brydde sig om egen mor han ringde henne inte heller.
Mormors vilja varken hennes dotter eller son skulle ha nåt men Kenneth han ska ha all hjälp med pengar.

Ska fråga om min mamma har pengar kvar och kan skicka upp några tusen?
Hittade Maria Torpner i Södertälje hon jobbade på 80 talet på Sj växling på centralstationen.

Men hon låg och sov när jag ringde henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!