NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 21 april 2012

Långshyttan 20120421

Vintern kom tillbaka fullt med snö men till slut försvann det. Kyligt nu på kvällen småbarnen hade vintermössa på huvudet idag. Per diakon i Husby församling vi ska mötas på måndag kl 1100 i församlings huset får ta paraply ska regna måndag. Ser regnigt ut framöver samt ingen vårvärme. Söndag liten vind ingen nederbörd +9C behöver få komma ut på en promenad och skingra mina tankar. Dåligt luft inne tänkte gå Laggarbacken runt i lungt tempo. På måndag tar jag med mina tre fakturor till Per fler kommer senare. Får ersättning av kyrkan för min tandvård. Hela mars och april tills nu har varit mycket kyligt en del sol men den har inte värmt mycket. Enligt SMHI är det senaste snövädret i delar av Sverige ovanligt sent på säsongen. I slutet på nästa vecka ska det bli sommarvärme med +20C men var??? Hade problem med magen värre än vanligt duschade och tvättar mitt långa hårdrocks hår delvis grått. Man har satt ut vilobänkar på gården men ofta är gården full av lekande och skrikande småbarn. Tömmer en sopsäck tar med Samsung ryggsäcken med kex och vätske flaska. Kylan gör mig tokig tänk om sommaren regnar bort???? Första sommaren i Långshyttan måste bli bra och cykelvänlig. Om nästa vecka blir så regnig blir jag mest sittandes hemma så tjatigt man tappar all lust och kraft. Man orkar inget mest går mellan köket och datorerna samt toan för jag måste kissa ofta. Pengar från kyrkan är helt avgörande samt 3000 tillbaka på skatten. Ingen cykling ännu på fredag blir det regn samt +15C. Tog fram vinterstövlarna men satte tillbaka dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!