NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 26 april 2012

Långshyttan 20120426 Samma pissväder!

Såg bilder från Sundsvall i tät dimma fuktigt i luften tvi.
Vill ut man kan inte bara vara i en lägenhet och äta men knappt röra sig!
Blir nog uppåt Laggabacken igen,ingen fart på våren alls.
Lätt regn nu väntar på besked eller inbetalning 8 400kr från en stiftelse.
Disigt här uppe knappt jag såg Kyrkberget från min balkongdörr.

Jo jag var faktiskt ute i sommarbyxor samt plastsandaler.
Ända till min stora brevlåda där låg två DN.
Tänkte sätta upp dekal Nej till reklam men det var för blött måste vara helt tortt.

Hittade en fd skolkamrat på facebook Björn Hildeborg han bjöd en gång på en prilla men nej det var inget för mig!
Han hejade på Bajen men hans tjej på AIK!
Ja vädret gör mig helt apatisk inget av mina cykelplaner går att genomföra.

jo en hästgård i Hinshyttan är till salu för 1,2 miljoner där hästarna brukar titta på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!