NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 22 april 2012

Långshyttan 20120422 Ingen rolig dag!

Tömde sopsäck gick mot Laggabacken mötte en del folk.
Isarna har gått upp på sjöarna men ingen värme idag.
En del snö rester finns kvar i skogarna.
Spelade in Gunnar&en mikrofon 20120422 sade fel datum.
Såg sjö fåglar på st älgsjön en del is låg vid en strandkant.
Fick vända då vägen blev vinter betonad med snö lager med is.
Gick uppåt i skogen rakt upp i branten.

Blev så ansträngande så inspelningen stoppades.
Till sist såg jag några träskyltar och kände igen mig.
Mulet några plusgrader pissväder.

Motvind hem tyckte vinden kom från öster.
Fick ingen DN men fick totalt kostnads förslag från tandläkaren i Hedemora.
Om man drar bort försäkringskassans totala ersättningar är jag uppe i 8 400kr.

Ska träffa diakon måndag ska även fråga om de kan hjälpa mig att lösa ett lån på 19 000 kostar mig 661kr/m.

Otroligt störande flyg idag tio gånger hördes de ja de går högt men ger ändå ifrån sig ett på minnande buller.


Hela veckan blir dålig uselt vårväder jo såg en trädkrypare samt stora flockar med bofinkar samt hörde en björktrast.

Att behöva se snö och is den 22 april hade jag inte väntat mig.
Eller att vägen var i vinter väglag.

Hade inte varit ute sedan sist den 18.
Dålig konditon dåligt flås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!