NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 13 april 2012

Långshyttan 20120413

Jag kan få hjälp av svenska kyrkan här min moster Lotta pratade med diakon här i Husby församling.
Fick ordning på dubbelkassett däcket bara recording som inte vill fungera.
Är kopplat med kabel till A datorn kommer åter börja överföra vissa band till mp3.

Det är väl tusentals band totalt men idag gjorde jag en överföring av några band.
Mulet väder fem plusgrader Georg hade plus fem regn och blåsigt.
Tyckte det skulle bli sol med flera plusgrader på söndag.

Han hade fått två cd samt bandet kom fram på en dag.
Har duschat idag samt ätit en del samt för några dagar sedan gjordes rent på köksgolvet samt jag tvättade lite.

Nån ryska slängdes i pappers korgen direkt!
Jag undrar när vårvärmen kommer så jag kan börja att cykla igen jag längtar så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!