NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 19 april 2012

Långshyttan 20120419

Skickar de tre fakturor jag fick från tandläkaren till Husby församling.
De övriga fakturorna kommer senare skickade även epost.
Per diakon jobbar bara 20% duschat och pratat med Georg.
Fortum har gått ner från 480kr ner till 353kr/m.

Har betalt lite vid datorn finns inga pengar till närradio föreningen.
När hyran är borta 6000 kommer det sen bli ett stort underskott.
Jag hade hört på sr att allt fler söker hjälp hos kyrkan när sociala myndigheter sviker.Min hyra är 6000 då får jag ingen hjälp av Hedemora kommun.

Lotta mormors dotter hade ringt Per diakon vid Husby församling i Långshyttan han sade det finns en fond så det finns möjlighet att jag kan få ekonomisk ersättning för min totala tandvårds kostnad.
Redan uppe i 3 400kr och fem besök återstår FK har redan gått in så det blir 50% rabatt men ändå runt 800kr per besök samt en rotfyllning.

3000 tillbaka på skatten i början på juni.
Vädret ja det stod sol det var mera mulet.
Mera nederbörd är på gång och graderna går ner.
Snöbyar syns på väder kartorna.

Tandläkaren är avbokad tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!