NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 6 december 2012

Långshyttan 20121206

Har ont i halsen äter hals tabletter och har duschat. Mer snö har kommit och det är ej plogat och det har blåst. Har försökt ringa min moster Lotta i några dagar men det är bara en svarare. Ringde Idji Marciel hennes dotter som hon har med sin man Agnaldo. Hon jobbar på ett produktions bolag åt Sveriges radio. Lotta och hennes man åkte på en sista minuten resa till nåt land men de kommer hem på söndag. När Idji var liten körde jag med en liten fm sändare utan effekt slutsteg a en watt och utan nån antenn. Det gick mellan sovrummet till köket där jag ställde in en liten klockradio på samma frekvens. När ungen var där ropade jag på hennes namn i radion senare skulle hon b la jobba åt SR samt starta upp pris belönta radio total normal duktig hon har gått flera utbildningar. Men jag har aldrig gått någon som helst journalist eller radio utbildning. En fd flickvän Magdalena gick 1998 på Stockholm universitet JKM. Nu ligger fullmakten och väntar så det är ingen fara. Fredag liten vind mulet ingen nederbörd minus 7 har inget att prata i men har ändå ont i halsen. Vill inte äta glass det är för kallt för magen. Fick nytt konto nummer av Lasse det fattas 1000skr för återbetalning för flytt hjälpen 2011. Underskottet på kontot kan bli runt 1,500kr det är två elräkningar kvar. Runt 22 000skr kan bli runt 21 500skr. Var en del strul med vista datorn men jag fixade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!