NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

tisdag 18 december 2012

20121218 Långshyttan

Har en blåsa i munnen pensionen kom 11 340kr minus X summa i underskott. Väntar på skatteåterbäring från Mickael Petterssons dödsbo. Runt 22 000skr kan ta flera dagar då det är fyra personer som ska pengar. Kommer ha trots att 1 800kr från pensionen +800kr handlade på ica idag går bort ha över 30 000skr+5000skr i kredit dvs runt 35 000skr totalt. En polis på dalalapolisen skriver att de anmälningar emot om störningar sent och på natten då jag ligger i sängen är brottet ofredande. De två varningskrav jag har fått kommer ifrån asylsökande jag har klagat enormt många gånger sedan jag flyttade hit. Jag är medlem i hyresgästföreningen och blev uppringd av en jurist. Tillbaka gick till ica går ej att dra matvagn/sittvagn i denna snö. Är kallt ute minus två mycket snö här svårt att komma fram där det är oplogat. Har duschat är enormt trött idag de asylsökande för ett sånt oväsen så man blir galen. Har varit bättre de senaste nätterna området är nästan öde många asylsökande+ barn är borta. Jo en kvinna stötte till mig så jag tappade nåt. Fick medlemskort i hyresgästföreningen 80skr/månad fick inget inbetalningskort. Jo det fanns inget isoleringsband vid balkongdörren men nån troligen Börje stoppade in ett långt i brevlådan den vid dörren så jag klippte till rätt längd nu drar det inte iskall luft längre. Två tunga väskor att släpa hem blir ingen julskinka. Eposten började strula igår fick sen svar Alltele hade haft ett fel på sin smtp server för utgående post men det var fixat. Så övergår samma felkod för kontot på bredbandsbolaget. Jag är alltid förkyld året runt mer eller mindre är mycket snorig måste snyta mig men bättre med en rinnande näsa än en täppt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!