NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 3 december 2012

Långshyttan 20121203 Vilken julklapp 22 000skr!

Jag var ute i 20 minus var varmt klädd men frös ändå. Lågskaftade vinterstövlar med vinterstrumpa samt raggsocka. Sverigetröja lite fodrad,helly hansen samt en tjock/tung/varm herr rock från Italien. Pälsmössa med öronlappar samt gråa fingervantar Everest. Gick med värk uppåt Laggarbacken utmed Lilla och stora Älgsjön samt utmed Flyttjesjön. Lite dåligt plogat samt började bli trött vände några män åkte skidor. Spelade in ett långt Gunnar&en mikrofon 20121203 men hemma var den lilla mp3 spelaren borta måste ha tappat den utmed vägen från Laggarbacken-Långshyttan. Nu till good news fick en massa reklam för min ej reklam lapp synts ej. Nåväl min döda pappas flickvän för många år sedan Eva bodde i Skogås sedan Ljusdag nu i Alnö utanför Sundsvall skrev att ett oväntat skatte återbäring ger mig runt 22 000skr. Fullmakten är rätt underskriven samt måste underskrivas av två vittnen. Samma med arvet på 70 000skr jag skickar ner det till södermalm i Stockholm min moster Lotta bor där tillbaka där hon föddes och liksom jag vi bodde hos min mormor hennes mamma. Hon och hennes man får skriva under sedan får de posta kuvertet upp till Eva. Ringde Georg lovade honom 1000skr. Skulden till Lasse och Janne för flytten återstår 1000skr. Lotta får tillbaka ett nödlån inför flytten i oktober 2011 a 2000skr. Är enormt trött har gjort iordning returer som ska tömmas vid fd ok plan. Ska handla lite på ica samt köpa några frimärken samt posta brevet med fullmakten till Lotta. Allt babbel idag var förgäves letade länge efter mp3 spelaren. Kan spana utmed vägen nån dag den är så liten och svart. Mina fingrar försvann ett tag fn går ej elementet i sovrummet att stänga av har gått förut. Dörrarna är fulla av repor och djupa hål de byts ej ut. Nu får man pengar men jag orkar inte flytta fn blir jag störd av en skrikande bebis har aldrig hört någon bebis förut. Är besviken över förlusten av mp3 spelaren är alltid så noga att hålla reda på nycklar plånböcker mm. Den borde ha legat i höger djupa ficka på herr rocken. Den är så liten att ingen annan ser den får kolla vid tillfälle. Man får gå sakta och spana i den vita snön på marken den fryser nog fast. Blir långsamt mildare längre fram i veckan ingen snö på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!