NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

söndag 16 december 2012

20121216 Långshyttan

Mildare ute runt nollan en del snö har kommit dåligt plogat skickade cd till studion nere i Stockholm b la med en julsaga från dalarna,radio Holger mm. Gick med visst besvär till ica köpte b la lussekatter så goda men så kort tid. Väskan blev både full och tung hade camo jackan med tunn t tröja under en del snö modd. Lätt snöfall bara hem lite lugnt men väl hemma så halkade jag till på nån isfläck gick delvis ner men höll mig på benen var nere en bit men ingen fara. Får reklam man måste rengöra brevlådan från snö men det orkar inte varje dag alls. Nu kommer pensionen på tisdag den 18 minus ett underskott som jag ökade något idag. Runt 22 000skr är på gång under veckan det tar flera dagar att föra över pengar. Läste om Pekka Langer hans löständer satt så löst så fort han öppnade munnen så ville de hoppa ut! Jag skäms för min tekniker Georg pratade med honom hans dörr är trasig den går ej att låsa. i radion försöker han låta som att han hatar krig och sånt med privat vill han ha ett skjutvapen och han vill utrota varg och björn mm. Hans hus är ruttet och håller sakta på att falla ihop. ND lurade honom på runt 20 000kr de betalade aldrig mer än 500skr efter Anders Steen. Han ska få 1000skr är lovat! Jo jag duschade först rakning allt tar sån tid. Uppdaterat bloggar mm blir störd av snö röjningen på morgonen. Man ser nästan inga asylsökande och bara nån enstaka unge annat var det förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!