NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

lördag 26 maj 2012

Långshyttan 20120526 Vilodag

Tyckte radio sd var en repris.
Blev nog runt 6,5 mil den 24 så nu gäller vila.
Men idag gjorde jag en del golv mm rena har tvättat flera gånger i maskinen på 15 minuter mattor mm.
Var en del damm och smulor ibland måste man sköta lägenheten.

De sista mattorna ska torka är så solbränd på ryggen och på armarna fjällar jag.
Måndag och tisdag blir bara 15 och 14+ C.
Kändes konstigt att vara tillbaka i Säter efter sex år ett mål jag klarade.
Har kollat på eniro kartor vilken jag tog och utsett nya mål.

Norrut och utmed Flyttje sjön in i Säters kommun och Svedbo vidare in i Faluns kommun några kilomter västerut,Falun får vänta 266 upp ser långt ut.
Finns en del bebyggelse utmed olika sjöar.

Kollade vart jag cyklade fel så jag kom ut på rkv 70,tog en väg norrut skulle fortsatt uppåt den ansluter till 266 som jag kom ifrån via Husby.
Men jag blev osäker om det var rätt väg inte lätt när man inte varit där förut.

Har tjocka bitmärken tror bromsar har bitit mig utskälld av hundar blev jag också.

Min första flckvän 1983 Hon var blond och mycket vacker kvinna med rötter i tornedalen.

Kom en info tidning om alla företag och service som finns inom kommunen.
Långshyttan fanns med men jag kan inte se den lilla texten.

Georg kunde inte spela cd med politiska tal tror den blev för lång max 80 minuter för audio cd.Han skulle testa en dvd spelare.

Kan göra om inspelningen och sänka från 96 kbps till 64 kbps.
Måste bära t tröja ingen sol på min brända hy.

Matvagnen är åter full med returer till återvinningen.
Läste om Dala-Husby hotell de är dyra samt är kända för sina speciella maträtter.

Ligger vackert vid dalälven och lustigt att sen liten flicka på kanske sju år som liknade en liten flicka på sju år i Märsta i dala-husby.

Och i Fäggeby utmed 266 Hedemora-Falun låg bettans livs.
Var som på Vallentuna/Väsbyvägen sista gången jag cyklade där såg jag att det var verkligen en kjosk där med nåt kvinnonamn men vägen var smal så man måste hålla sig längst utmed kanten och inte vingla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!