NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 7 maj 2012

Långshyttan 20120507 Får hjälp av kyrkan!

Ny duschad nån läsare av bloggen en politisk motståndare försökte framställa mig som en extremist med extrema hemsidor och bloggar.
Trots det hjälper Per mig med 2 500kr.
Dvs kommande tandvårds fakturor upp till total summan av 2 500kr betalas av Per diakon i Husby församling.

Den 13 juni kl 1100-1140 är nästa tandläkar besök hinner då med bussen hem till Långshyttan kl 1145 från Hedemora station går direkt upp inte över Husby.

Lån Ellos 5000kr underskott fn 3000kr inte bra!
18 maj kommer sjukpension a 11 340kr.

Ansökan om lånet skickas till boxen.
3000kr tillbaka på skatten kommer nån vecka in i juni.
Trött i huvudet efter gårdagens långa promenad kanske 1,5 mil?
Pratade med Georg han tyckte det blåste kallt.
Nätterna är kalla nån plusgrad enligt Sr P1 SMHI är det frost ända nere i Götaland.

Idag är det +12 mulet i Stockholm +13 ynkligt!
Planerar för att handla imorgon kanske Abbe med tre stekt falukorv,stekt ägg och stekta potatisar.

Handla lite på ica,spelar upp radio framåt och spelar in deras program är flera timmar så jag kommer bryta en audio cd får plats max 80 minuter.
På A datorn spelar jag upp Alex Jones show i Nexxus radio och spelar in några timmar ej PK!

Full fart på gården lekande barn med sina små barn cyklar och hjälm på huvudet.

Min ekonomi samt det usla kyliga vädret gör mig ledsen.
Och du som läser min privata blogg och du kontaktade Per i Husby församling ja han tillhör igentligen Hedemora-Garpenberg församling men jobbar halvtid som diakon i Husby för att förstöra för mig.
Du lämnade länkar till mina politiska hemsidor och bloggar.
Vilket Per hade kollat på och som han sade detta är inget som kyrkan kan ställa upp på.

Men ändå får jag hjälp visst beloppet kunde varit högre jag hade algt ut 3000kr om jag räknat rätt borträknat FK ersättning men de beloppet får jag ingen hjälp med.

Några kommande besök på Sveaparkens tandklinik är gratis för mig behöver ingen plånbok där nere på ett tag!!!


SÅ DU MISSLYCKADES JAG FICK EKONOMISK HJÄLP TROTS DINA FÖRSÖK ATT FÖRSTÖRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!