NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 18 maj 2012

Långshyttan 20120518

Enormt trött ut till ica med matvagnen först till återvinnings stationen.
Hade vanliga hushålls sopor de slängde jag i Yammis soptunna det finns ej pappers korgar här.

Handlade för nåt på 1000kr matvagnen full +väska och plastpåse över handtaget.

Enormt tungt orkade inte långt idag nordvinden var kraftig och kall.
Få upp den tunga matvagnen uppför trappan var inte lätt den vägde.
Trött var jag men ringde Georg nåt mera surrande än den gubben får man leta efter.Han hade ramlat i skogen och kröp hem 500 meter.

Åt köttbullar ur påsen medans jag packade upp det tog tid.
Åt färdig spaggetti med köttfärssås.

Står två platstolar utanför kom tobaks rök så jag fick stänga enligt Anki kan de ej förbjuda folk att röka.

Senare kom det regn och blåsigt var det ingen rolig dag jobbig.
Men jag måste handla fanns inget kvar.

Saldo inkl dagens inköp är + 6 700kr nästa vecka kommer 5000kr blir då 11 700kr+kredit 5000kr.

En liten flicka hade en liten cykel med lastflak men styret var trsigt ungen drog hjulet rakt men styret var löst flickan som är snedögd började gråta!!!!!

Söndag blir soligt tar en cykel och dra mig upp till de norra skogavägarna går i uppförs backarna orkar inte med några långturer bara lite lagom uppvärmning.

Ska skaffa en fläkt till köket slipper man öppna fönstret.
Två plastmattor till balkongen.

Nån vecka in i juni kommer 3000kr tillbaka på skatten.
Tog varsel byxor idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!