NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

torsdag 17 maj 2012

Långshyttan 20120517

Har inget kvar att äta ska handla på fredag.
Duschade skönt att bli ren och varmare väder börjar på söndag.
Men det kommer bli flera dagar med mulet eller?
Göteborg hade regn och +8C kollade man webkameror var det mulet eller halvklart ibland mera sol vissa platser hade regn.

Tänk när man kan gå ut i bara en t-tröja eller en sval skjorta.
Kylan gör att nån pollen klåda känns ej men förut i början på våren när Al och Hassel kom då kändes det.

Nu har det varit uselt hela våren snart kommer vår värmen!!
Niklas i skåne fd Sj växlare skrev att våren där nere var både blöt och kall.

Troligen var det Midgårds nya ägare som köpte upp alla mina nationella cd enligt uppgift.

Det gav mig 9000kr vart tog dom vägen?
Spelar mycket musik på tre datorer ofta sk hästjazz dvs country.
Gammal country fungerar bra men reklamen är ofta och jobbig.
Låna pengar säger de ofta sånt vill jag inte höra.

Kör nu VU player som spelar många olika ljud format inkl flack.
Lägger in spel listor man bara lägger till mappar.
Fn på B datorn ligger 321 GB med musik och det är bara en del av den datorns externa hårdisk.

Från A datorn spelar jag in band från ett dubbel kassetdäck.
Jo nu kommer en nyhet Niklas som förr jobbade på Sj men nu bor i skåne och jobbar på trafik ledningen på Arriva tåg skrev att han har lyssnat på mina podd program från Långshyttan.

Han visste att jag sände radio när vi jobbade ihop.
Det hände att radio 88 var på min röst hördes och de sade hur kan du prata i radion och ändå jobba här???

I Hägersten och min studio 36 gjordes det med en timer.
Sedan skötte Georg det och hur Niklas kunde hitta Gunnar och en mikrofon vet jag inte har inte skrivit något att måste sökt på Google?

Visst lyssnar folk på mina radio program även de privata!!!
Nationell Idag bryter med ND Sanna och Vavra har bildat en media bolag men frågan är om inte Vavra är med ND längre????

Gräset växer fint min näsa är mycket täppt eller rinner!
Bara jag slipper pollen klådan!

Ok ekonomin ja man får gråa hår men läget är så här:
20120518 11 340kr underskottet gör 8000kr då återställs krediten på 5000kr.
lånet på 5000kr kommer snart ger pga 3 500kr minus följande:

8000kr+5000kr summa=13 000kr+kredit 5000kr.
I början på juni kommer 3000kr tillbaka på skatten.
Fem besök hos tandläkaren i Hedemora blir betalda av en stiftelse.
Bussarna är gratis sjukresor.

Cyklarna står klara för avfärd när vår värmen kommer ser man på hela landet ja hela europa på klart.se ser man hur kallt det är.
Tyskland skulle få 25+ men sen kommer kraftiga regnväder över flera länder.

Så detta kyliga väder i Långshyttan gäller hela landet ja nästan hela europa.Stora delar av Australien har inte mera än 11-15 C eller mäter de med F?
Hänger på vindarnas styrka sol eller moln mm.
Jag lovar att fota/filma i sommar men kan ej fota allt.
Eller spela in Gunnar och en mikrofon kan nog bli svårt när man cyklar miltals så det kommer minskas ner under sommaren till fördel för cyklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!