NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 16 maj 2012

Långshyttan 20120516

Låneansökan kom underskriver och lagt på lådan den töms kl 1000 på torsdag går med lastbil ner till Uppsala och vidare till Arlanda för postflyg till Landvetter och Finaref ligger i Borås så det är nära.
5000kr kommer in nästa vecka och pension på fredag 11 340kr minus ett underskott.5000kr i kredit återställs och med lånet blir det runt 13 000kr.

I början på juni kommer 3000kr,gick ner till källaren fixade mina två cyklar hårt pumpade däck smörjde kedjorna samt fixade nycklar till tre lås på nyckel knippan.

Tog Jula cykeln kedjan hade hoppat av på med den igen fick hämta kepsen och camojackan samt handskarna det blåste lite.

Cyklade lite i norra delen av denna lilla ort hade en konstig medvind så jag rullade i allt högre fart en stund.

Mötte en mullig brutta med rött punkfrilla.
Först hyfsat med sol men....det mulnade på hade tagit av jackan men den åkte på igen.

Fick upp lite fart och hyfsat med kraft i benen då jag segade mig upp för branta backar nästan hemma kom en kille i högre fart hängde på uppför en liten bit.

Torsdag är vilodag ska duscha svettigt idag.
Missade ansökan om autogiro den skickas på fredag men det står att första gången blir det en manuell inbetalning då det tar nån månad innan det fungerar.

På fredag tar jag matvagnen slänger jag en soppåse i papperskorgen finns inte så många såna här.

Handlar på ica sen får vi se jo nu har Gjallarhornet en egen sida på facebook gå in där och bli medlem.

Sök på Gjallarhornet

Fick kontakt med Sofie hon minns NDP vi fick kontakt på facebook.
Min kondition är dålig enormt förkyld och tidsvis är jag täppt i men snyta sig måste man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!