NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 24 maj 2013

Långshyttan den 25 maj


Vädret gör mig bedrövad samt dessa upplopp som ju inte är något nytt men som har spridits till så många förorter.
Söndag ser bra ut om det stämmer sol lite blåsigt men hyfsat varmt.

Idag var det mest mulet en stor del av dagen men så kom solen fram en hel del mina fönster i data rummet värmdes upp.

Behövde rengöra mig tog sin tid lade in streamad radio på
natsol.se +några media sidor till.
Flera asp träd har blommat ut på gunnar1.tk har jag jobbat med att lägga in mera flash effekter.

B datorn streamar D datorn min HP laptop kördes ett antal timmar så nu får den vila.

Man är ju van med att gården är full av lekande småbarn men icke så de senaste dagarna den ligger öde.

Inga upplopp med uppbrända bilar är att vänta i lilla Långshyttan.
Åkesson 1 Reinfeldt 0!SD kommer nu få ännu flera medlemmar samt i valet 2014 ja man kan bara gissa!

Orkar inte mycket det usla vädret gör inte min dåliga kondition bättre låg tryck gör en nere i psyket.
Är förkyld med morgon hosta.


Hoppas på en cykeltur på söndag med två vatten flaskor.
Nu kl 0044 körs öppet forum med Rolf Pettersson m fl från 1983 Stockholms närradio 88mhz.
Jag skulle spela in öppet forum ute i Haninge och Vega en gång enda möjligheten var att spela in via en mikrofon emot en högtalare.


Det var en Uhrer reportage bandspelare som senare gick sönder.Den hade en mycket stark mikrofon man fick in 88mhz på 20 watt ute i Vega lite lätt brus men klart hörbart med hjälp att trådantenner upp i trädgrenar.

Hade även en hög 27 mhz antenn fäste  dipol antenn högt upp på den.Fick in radio Västmanland,Östergötland osv.

















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!