NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 17 maj 2013

Långshyttan den 17maj

Min tvångs sjukpension kom fick den 2008 efter en arbetsskada.Ut camo city blue byxor.

Tunn skjorta ingen jacka först till retur stationen.
Sen till ica drog min matvagn idag.
Lite mera sommar väder men friska vindar.
Tornseglare har kommit lägg till ladusvalor vid en bondgård vid sista cykelturen.

En gumma stötte sin kundvagn i min högra skinka!
Personalen hade Sverige tröjor på sig.
Tungt och man kan ej gå omkring med tung mat i värmen.
Köpte filmjölk med jordgubbar.

Hem var det hård motvind tog på krafterna.
Har skickat epost/sms till några att lyssna samt ringa in på lördag när jag kör live på Stockholms närradio 88mhz.

Kollade A datorn allt ok några uppdateringar med två omstarter.

Inlagt på winamp livestream Stockholms närradio anslutningen ok.


Eftersom jag har testat detta lite på netradion.tk så vet jag att det fungerar med högtalar telefonen samt nu även med teleadapter den senare endast på C datorn vilket ska testas på lördag.

Nu streamar D laptop C datorn är avstängd.
Lägger in fler låtar i winamp samt lägger i läge soundcard.
Från en billig mixer kommer en signal från en mikrofon som sitter tejpad på en trädgren framför mig.
Alla inställningar måste kollas och ställas rätt.

Mikrofonen in på mikrofon ingången.
Från teleadaptern via en line in samt output in i line in på usb ljudkortet.


www.narradio.se/webbradio välj 88mhz.
Tid lördag kl 1700-1800 Georg studio ägaren ej politik.
Kl 1800-1900 Gunnar live med musik/mikrofon samt en telefon.

Ring 0225-60143 när jag säger till.
Detta sker från C datorn svag medhörning med fördröjning från denna dator B måste ju höra att det går ut.


Vi kommer ibland att låna den ledig tiden kl 1830-1900.

Var uppe tidigt somnade om men ändå rätt tidigt uppe.
Pollen ja dessutom förkyld och snorig.

Jag har inte haft telefon program sen jag besökte studion den 3 augusti 2006 så kom igen ring mig så hörs du på Stockholms närradio 88mhz.

Norge hade fint väder!
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!