NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 13 maj 2013

Långshyttan den 13 maj


Tvättmaskinen som de asylsökande dumpat är hämtad tack vare mig alla andra bryr sig inte!
Även alla löv som ligger på gården kommer fixas.

Verkar ha regnat under natten som var kylig.
Kom sent ner i sängen ja in på detta dygn se tidigare inlägg.
Bättrade på mitt minus dock kommer det in 4 625skr från skatteverket i början av juni.

En del återställs till krediten men ändå blir det några tusen på plussidan.

Hur skulle jag klä mig idag?
Tog ett par trånga och varma träningsbyxor tunn skjorta samt en grön tunna jacka som är hittad någonstans.


Hittade kläder i Säter minns jag  t ex nära Solvarbo på en rastplats.

Liten blå väska även den hittad,till ica gick Storgatan sen över gårdarna där bruksortens största bostadshus står flera hus med flera våningar de blev aldrig rivna.

Ser ut som en liten stad ja halvklart dvs ibland sol ibland mulet tråkig vind.

Bosse från Sybo.se var där på ica såg dock aldrig karln.
De två portioner med spaggetti med köttfärssås jag köpte var enligt killen i kassan för gamla.

De tillverkar mat i butiken med egen etikett.
Utmed Myckelbyvägen samt länsväg 270 finns reklam för Ica och de som lämnar Långshyttan står det tack för titten!

Minns även Säters skylt utmed 70 med en Säterjänta välkommen till Säter!

På andra sidan texten Välkommen åter!

Ja ut hade crosshandskarna på bar en bit sen åkte jackan av.
Det var för tungt idag för att gå en runda.
Sen när sommarvärmen kommer så blir maten dålig i värmen för länge.

Tog det litet lugnt hem dvs stannade lite ibland och kollade runt.
Pollen klåda ja en bit från Sexbogården PRO som kom hit från Born fanns ett stort hus om man kollar på bilder som är rivet.


Nu ringde Kent Andersson in på vår röstbrevlåda öppet dygnet runt jag tror man har tre minuter på sig.

                      0225-60143 Kent ringde från Hälsingland han fick ärva ett större hus som han besöker främst under sommaren.

Stod i sovrum nr som ej sovs i skulle öppna ett fönster skulle få in mera luft från köket sk korsdrag!

Innan jag hann fram kom en liten flicka på gatan med sneda ögon och hon såg mig med naken överkropp!

Klämde fast en  kudde så det inte åkte igen och nog blev det luftdrag!

Såg även när grannflickan kom hem från skolan.
Hon gick inte i skolan som hon skulle förut så det anmälde jag.

Gjallarhornet planerar en nattsändning då vi i juli firar:

Tjugofemår på Stockholms närradio FM 88mhz.

1 juli 1988-1 juli 2013!!!! Hurra!

Tre timmar via livestream Winamp/live från datorn/mikrofon väntar på användarnamn+lösenord!

Jag lägger upp en lång spellista i winamp.
Vill jag ändra input byter man från winamp till soundcard.

Då spelas allt upp från datorn inkl mikrofonen!


Kollar in en webkamera från Arvidsjaur +7C!
Man ser snö på bergen ovanför stan.
Susanne från Uppsala fd flickvän från 1990 talet hade bott där uppe och var gift med en yrkesmilitär.

Nu kom en polisbil de missade en fuling som i hög fart körde över på felsidan för att svänga istället för att köra igenom en rondell.

Spanade in grannflickan som har två mindre bröder de är från europa kanske från Rumänien?


En väldigt söt flicka hon var så nära så jag kollade en stund på henne.Hon är nog inte mera än 14 år?
Små bröst ser man att hon ja nej man får sluta märks man är gubbe nu!


Väntar på svar från migrationsverket angående den stulna barncykeln.

































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!