NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

måndag 20 maj 2013

Långshyttan den 20 maj

Vart tog regnvädret vägen?
Regn sent i går kväll samt kyligt och mulet.
Efter att jag duschat ser jag sol och varmt en fin sommardag.
Sitter i strumpor och sportshorts åt färdig mat man värmer i micron.

Orkar inte ut skulle vara regn hela veckan såg hur torrt det var på odlingsfälten och åkrarna norr om Långshyttan.

Ledig från radion

Vissa lördagar när jag ska köra kl 1700-1800 tar jag ledigt och låter Georg få köra till kl 1830 han törs inte längre köra 80 tals pop som jag inte vill höra i vårt program.
På försök kan man ringa till Gjallarhornet även på andra tider än måndag-fredag kl 1800-2000 så pröva.
Förutom högtalar telefonen har jag en liten telefon med en blinkande röd lampa när det kommer samtal.

Ring oss:Gjallarhornet:
0225-60143 om telefonen är obemannad kan du tala in på vår röstbrevlåda troligen max 3 min?

Åt just en glass nästa är vanilj yougurt.
Har lätt korsdrag mellan köket och sovrum nr 2.
Har fläktar i köket samt bakom min rygg i datarummet dvs vardags rummet.

Det var alltså mulet och +13C i morse!
Ska fixa ett program på 60 minuter uppskickas med ftp.

Enormt med pollen klåda,törs jag kolla min postlåda iklädd sportshorts med naken överkropp senare?


Skulle inte alls bli sommarväder idag samt började inte alls så.
Vill dock vila idag nej det behövs regn sol varje dag det måste komma regn så det kan växa.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!