NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

onsdag 28 mars 2012

Långshyttan 20120328 Långshyttan runt

Ut och till ica med min matvagn och sen till returstationen.
Och sen man håller med vattenledningarna såg jag en firma.
Gick ner mot Snöveden nära limträ.
Gick ut på Hamrevägen och sen upp för backen på länsväg 270.
På bondgården sade tuppen kuckeliku.

Hästarna kolla på mig och en karl på cykel hade en jacka med texten Ovako Steel på ryggen de finns i Hofors ej här.

Backen var lång och jobbig sen blev det utför.
I Trollbo finns ett behandlingshem för ungdomar.
Hörde och såg fiskmåsar som låg i litet öppet vatten på sjön Tyllingen.
Jag blev så svettig så camojackan åkte ner i matvagnen.

Blev kanske lite varmt med gråa träningsbyxorna de är mycket tjocka.
Även vid Solhemsvägen finns tupp och höns och vad tuppen sade vet ni!

De ryskor som skriver tar jag bara bort senast idag en skum epost adress samt ett udda namn.

Nu kom solen fram nu går ju klockan fel en timme.
Skrev till Madelene från Västerås bifogade bilder.
Hon är 27 och söt ej rökare inga barn.

Tydligen skild nu blir vädret kallare på lördag kommer lätt snöfall vintern ger sig inte.

Malmös kommunalråd fick möta verkligheten han mötte några slödder.
De sade håll käften samt fuck you!

Självklart är en majoritet av invandrarna i Malmö vanliga skötsamma personer.

De sade detta är vår gata vi äger den ni får inte vara här det bestämmer vi.

Så de har tagit gator ja hela områden där de kontrollerar droger och brottsligheten.

Cykel steffe i Sigtuna hade cyklat till skokloster och tillbaka till Til.
Enligt hans blogg blev det sju mil för de två andra som bodde i Valsta och Steninge.

Bara ett exempel på alla lång turer man lyckats med jag cyklade ju till skokloster för några år sedan.
Man måste ju räkna avståndet två gånger dit och hem.
Min saft tog slut så räddningen blev kallt vatten på pizzerian i Til.

Få se om det inte blir en massa regn om man kan ta sig norrut förut var det is på vägen mot Laggabacken.

Idag stod det först sol sen regn men det var mulet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!