NETRADION.TK

Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime
Välj att spela upp i din mediaspelare STÖD RADIO VERKSAMHETEN: PG 634252-1 Gunnar Andersson Den 1 juli 2013 firar vi 25 år på Stockholms närradio fm 88mhz narradio.se!

fredag 16 mars 2012

Långshyttan 20120316

Tog mig ut med min matvagn+väska till yami sedan till ica och sedan tillbaka till yami.

Sedan drog jag den tunga matvagnen ner mot Snösveden lyckades pissa.
Ut på Hamrevägen en bit bondgården har höns och hästar.
Ner på traktorvägen för andra gången mycket is och lerigt.
Fram med stort besvär åt en hamburgare 200 gram med loka.

Såg ringduva fem rådjur som sedan sprang in i skogen.
Två tofsvipor spelade in Gunnar och en mikrofon 20120316.
Verkade som åkrarna var nyplöjda dynghögen doftade lite trots min täppta näsa.

Limträ fabriken är ett stort område man kommer inte ner till sjön pga av dem de för också en massa oväsen.

Man ser en hel del tung trafik.
Såg åtta svanar de kom norrifrån i söder riktning.
Returen var hemsk leran gjorde att man mest gled omkring tappade flaskan fick hämta upp den.

Blev lite smutsig runt ena benet på träningsbyxorna.
Jo helly hansen tröjan åkte av.
Hyfsad solvärme med vindarna var nordliga och ibland mycket kalla.
Väl tillbaka till Långshyttan jag hade varit några kilometer söder om.
Kändes väldigt varmt camojackan åkte av.

Ont i ryggen samt den vanliga värken.
Mängder med småbarn lekte på gården de är små de är många de hörs.
Senare försvann de alla har stängt efter att han varit öppet i köket länge känns kyligt.

I sovrummer öppnar jag upp hela dagarna men stänger då dörren!
Pension den 19 på måndag!
Elräkning för februari fortum 478kr låter mycket dyrt.
Ska man välja nåt annat elföretag?

Jo jag fick dammsuga lite i hallen låg tallbarr på mattorna.
Kängorna var leriga och träningsbyxorna kördes i maskin den smutsiga biten gick inte bort helt körde bara 15 minuter.

Ska betala några manuella räkningar på måndag ska bli mulet i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera detta inlägg!